اسکوتر سواری چه مهارت هایی در کودک تقویت میکند؟

اسکوتر سواری چه مهارت هایی در کودک تقویت میکند؟

فعال بودن یکی از مهم ترین بخش های دوران کودکی است. متأسفانه، امروزه بچه ها بیشتر به موبایل، تلویزیون و بازی های کامیپوتری تمایل دارند. آنها بیشتر روز خود را به صورت آنلاین می گذرانند که بر سلامت جسمی و روانی آنها تأثیر منفی می گذارد. از این رو ضروری است که زمان استفاده از بازی های کامپیوتری را کاهش دهید و آنها را مجبور کنید مدتی را در فضای باز بگذرانند. اگر بهبود سلامت کلی فرزندتان در ذهن شماست، چه ایده ای می تواند بهتر از اسکوتر سواری باشد؟
آشنایی فرزندان خود با اسکوتر در سنین پایین، مزایای بسیاری به همراه دارد. اجازه دهید شما را با مزایای اسکوتر سواری برای کودکان آشنا کنیم.

اسکوتر سواری چه مهارت هایی در کودک تقویت میکند؟

اسکوتر سواری حرکت و رشد عضلات را تقویت می کند

گرفتن یک اسکوتر برای آنها به معنای بازی در هوای تازه و کمی ورزش است. با یک اسکوتر بچگانه، کودکان شما تمرینات مورد نیاز برای تقویت رشد و قدرت عضلات را انجام خواهند داد.

اسکوتر تعادل و هماهنگی کودکان را افزایش می دهد

راندن اسکوتر نیاز به حفظ تعادل بسیاری دارد. وقتی فرزندان شما سوار شدن بر اسکوتر را یاد می‌گیرند، تعادل و هماهنگی را نیز یاد می‌گیرند.شروع زودهنگام اسکوتر سواری به آنها کمک می کند تا هماهنگی چشم و دست و هماهنگی بین هر دو اندام را بیاموزند.

اسکوتر سواری مهارت های حرکتی کودکان را تقویت می کند

داشتن مهارت های حرکتی خوب برای داشتن یک زندگی خوب بسیار مهم است. اسکوتر سواری در سنین پایین به رشد مهارت های حرکتی ظریف کمک می کند. بچه‌ها با سوار شدن به اسکوتر یاد می‌گیرند که از پاها و دست‌های خود به‌طور مستقل استفاده کنند که مهارت‌های حرکتی آن‌ها را تقویت می‌کند. کودکانی که مهارت های حرکتی خوبی دارند نسبت به هم سن های خود اعتماد به نفس بیشتری دارند که همین مورد به رشد شخصیت کمک می کنند.

اسکوتر سواری به ایجاد عادات خوب و سالم کمک می کند

دادن یک اسکوتر مخصوص بچه ها به کودکان در سنین پایین تا حد زیادی به ایجاد عادات خوب کمک می کند. بیشتر اوقات، کودکانی که از سنین پایین شروع به اسکوتر می‌کنند، سال‌ها آن را ادامه می‌دهند. با اجازه دادن به فرزندانتان اسکوتر سواری، عادت ورزش بدنی را در آنها پرورش می دهید. این عادت ورزش بدنی حتی در طول بزرگسالی با آنها باقی می ماند و در هر سطح فیزیکی، ذهنی یا احساسی برای آنها مفید است.احساس خوب بودن در کودکان خردسال به آنها در طول زندگی کمک می کند. این کودکان کمتر به مشکلات سلامتی طولانی مدت مبتلا می شوند.

اسکوتر سواری به کودکان کمک می کند تا عادات عاطفی، شناختی و اجتماعی را پرورش دهند

فعال ماندن با چندین مزیت عاطفی، ذهنی و اجتماعی مرتبط است. به عنوان مثال، کودکانی که از نظر جسمی فعال هستند تمایل به شادی، عزت نفس بالا و روحیه کار گروهی، همکاری ، توسعه و حفظ دوستی دارند. کودکانی که زمان بیشتری را بیرون از منزل در یک محیط اجتماعی می گذرانند دارای عادات عاطفی، شناختی و اجتماعی قابل تحسینی هستند که در طول زندگی به آنها کمک می کند.

 

برند کیکابو ارائه دهنده ی انواع اسکوتر کودک است که در کیکابو ایران می توانید از بین آن ها انتخاب و بهترین را برای کودک خود خریداری کنید. اگر دنبال اسکوتری هستید که بتواند تا چند سال هم بازی کودک شما باشد، ما مدل Bon Bon و Roadster را پیشنهاد میکنیم که از یک سالگی با نشیمن قابل استفاده است و با برداشتن نشیمن، تا 10 سالگی ( 50 کیلوگرمی) می تواند اسکوتر مورد علاقه ی کودک شما باشد!

اسکوتر سواری چه مهارت هایی در کودک تقویت میکند؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    گلشن دانش
    22شهریور
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی