انواع پیشنبد کودک + معرفی بهترین پیشبند های برند کیکابو

انواع پیشنبد کودک + معرفی بهترین پیشبند های برند کیکابو

نوزادان و کودکان استعداد خاصی در کثیف کردن لباس خود دارند. البته آن قدر موقع غذاخوردن و کثیف کاری بامزه هستند که نمی شود مانعشان شد. یکی از وسایلی که به کمک شما و لباس هایشان می آید، پیشبند کودک است. این وسیله، قفسه سینه و گردن کودک شما را در مقابل غذاها و نوشیدنی هایی که به صورت تصادفی در حین غذاخوردن ریخته میشود، محافظت میکند. پیشبند نه تنها در زمان غذا خوردن مناسب است بلکه برای زمانی که کودک شما شروع به دندان در آوردن می کند و آب دهان زیادی میریزد هم مناسب است. لباس دلبندهای شما با پیشبند از رطوبت بیش از حد حفظ می شود و بزاق دهان دیگر پوست حساس آن ها را تحریک نمی کند. از یک ماهگی میتوانید روی لباس نوزادتان پیشبند ببندید و بله! پیشبند کودک یکی از ضروری ترین لوازم سیسمونی نوزاد است. 
انواع مختلفی از پیشبند در فروشگاه های سیسمونی فروشی وجود دارند ولی چه نوع پیشبندی برای کودک شما مناسب تر است؟ هر پیشبند چه زمانی استفاده میشود؟ در ادامه به تمام این سوالات پاسخ می دهیم. قرار است با چند مدل پیشبند که خریدشان ضروری است، آشنا شویم.

پیش بند نوزادی ساده

این مدل ها برای آب دهان نوزاد بسیار مناسبند چون آب را کامل جذب میکنند. اندازه ی مناسبی برای استفاده در زمان شیردهی دارند و شما کمک میکند تا با خیس نشدن لباس نوزاد، پوست بدن با رطوبت تحریک نشود. این مدل یکی از اولین هاییست که به کار شما می آیند و سایز و مدل های متنوعی دارد. شما میتوانید بر اساس سن کودکتان، سایز مناسب را انتخاب کنید. 

پیشبند نوزادی ساده برای جلوگیری از مرطوب ماندن لباس نوزاد استفاده می‌شود.

پیشبند های آستین دار کودک


آیا کودک شما از غذاخوردن با دست و هم زدن غذاها با هم لذت میبرد؟ این پیشبند مناسب شماست! این پیشنبندها همچنین به نام پیشبند های آستین بلند شناخته شده اند ، مثل یک لباس پوشیده میشوند و تمام بدن کودک را پوشش می دهند. برای غذاخوردن در رستوران ها مناسب است و اگر کودک شما لباس مهمانی پوشیده ، میتواند اننتخاب بسیار دوست داشتنی شما باشد. برند کیکابو این پیشبند را در دو حالت طرح دار و مدل Atry ارائه می‌دهد.

پیشبند های آستین دار برای تشویق کودک به مستقل غذاخوردن انتخاب خوبی است.


پیشبندهای جیب دار کودک


از سن 4 ماهگی که کودک شروع به غذا خوردن می کند، لکه ها و کثیفی های روی لباس کودک خیلی بیشتر میشوند. حتی ممکن است صندلی غذاخوری یا زمین آشپزخانه ی شما هم از این خرده غذاها در امان نباشند. در اینجا پیشنبدهای جیب دار به کمک شما می آیند. این پیشبند ها میتونند از جنس سیلیکون باشند و در قسمت پایین یک جیب هم در آن ها تعیبیه شده تا جلوی افتادن خرده غذاها روی زمین را بگیرد و یا مثل پیشبند های جیب دار کیکابو، با رویه ی  مشمایی و جنس پشت کار حوله ایی، هم مایعات ریخته شده را سر میدهند و مانع خیس شدن لباس کودک شما می شوند.این پیشبندها برای غذاهای سفت و نرم طراحی شده اند و به راحتی هم تمیز می شوند. 

پیشبند کودک جیب دار، مانع سر خوردن مایعات روی زمین می‌شود


پیشبند های یکبار مصرف: 

این پیش بند های نوزاد برای استفاده ی روزانه ایده آل نیستند ولی برای مسافرت ها و مهمانی میتوانند بهترین انتخاب باشند. این پیشبند به شما امکان میدهد تا در زمان شیردهی بدو توجه به جایی که هستید، لباس کودک خود را تمیز نگهدارید. آن ها از مواد جاذب ساخته شده اند که رطوبت را جذب میکنند و پشتی ضد آب آن ها مانع رسیدن رطوبت به لباس کودک شما مشود. 

پیشبندهای کودک یکبار مصرف، برای مسافرت بهترین انتخابند.


پیشبند های سیلیکونی


این پیشبند ها از جنس سیلیکون نرم و ضد حساسیت ساخته شده اند و تمیز کردن آن ها کار بسیار راحتی است. جیب بزرگ زیری شان مانع ریختن غذاها روی زمین میشود و استفاده از آن را برای کودکان نو پا بسیار مناسب می کند. برند کیکابو مدل های بسیار بامزه ای از پیشبندهای سیلیکونی جیب دار ارائه میکند که همگی فاقد مواد BPA و شیمیایی هستند. 

پیشبندهای سیلیکونی جیب دار، مانع ریختن غذا روی زمین میشوند.

زمان خرید پیشبند کودک، چه فاکتورهایی را در نظر بگیرم؟

  1. راحتی: بسیار مهم است که کودک شما زمان پوشیدن پیشبند احساس راحتی کند و جنس آن باعث تحریک پوست او نشود.
  2. تا شدن راحت: کودکان به بیشتر از یک پیشبند نیاز دارند، بنابراین قابلیت تاشوی آسان به شما امکان می‌دهد آن‌ها را بدون هیچ مشکلی جمع کنید. مهم است که یک پیش بند را انتخاب کنید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد، بلکه راحت تا شود تا فضای زیادی را در کیف یا کمد شما اشغال نکند.
  3. اندازه ی مناسب : یک پیش‌بند با اندازه ی مناسب، یک تناسب خوب در اطراف گردن کودک شما ایجاد می‌کند و برای کودک شما دشوار است که از آن بیرون بیاید.
  4. راحتی شستشو: پیشبند کودک نیاز به تمیز کردن و شستشوی مرتب دارد. بنابراین، ما توصیه می‌کنیم پیشبندی را انتخاب کنید که محدود به دستورالعمل تمیز کردن خاصی نباشد.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    گلشن دانش
    22شهریور
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی