بهترین مارک کالسکه بچه؛ چرا کالسکه کیکابو را انتخاب کنم؟

بهترین مارک کالسکه بچه؛ چرا کالسکه کیکابو را انتخاب کنم؟

یکی از وسایلی که پدر و مادرها هنگام خرید کالسکه، توجه بسیاری به آن دارند، کالسکه کودک است. بیرون رفتن با کودکان زیر 4 سال بدون آن قابل تصور نیست و داشتن این وسیله، راحتی شما و فرزندتان را در مسافرت و پیاده‌روی‌های روزانه فراهم می‌سازد. به دلیل تنوع بالای بازار لوازم کودک، انتخاب بهترین مدل و مارک کالسکه ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. قیمت‌ها و مدل‌ها و مارک‌های مختلف مقایسه را سخت می‌کنند به همین دلیل در این مقاله کیکابو ایران، تصمیم به پرداختن به این موضوع گرفته‌ایم تا شما با اطلاعات کامل، بهترین و مناسب‌ترین کالسکه را خریداری کنید.

کالسکه‌ها، از لحاظ کاربرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در ابتدا باید بررسی کنید آیا کالسکه مسافرتی برای شما مناسب‌تر است یا عصایی؟ آیا از کالسکه در مسافرت استفاده بیشتری دارید و یا برای پیاده‌روی‌های روزانه از آن استفاده می‌کنید؟ پرسیدن این سوال‌ها کمک می‌کنند تا بتوانید بر اساس استفاده خود، بهترین کالسکه را برگزینید و استفاده راحتی از آن داشته باشید.همچنین داشتن یک راهنمای جامع خرید کالسکه کودک به شما در این مسیر کمک می‌کند.

بهترین مارک کالسکه خارجی

کالسکه‌های خارجی و ایرانی در ساختار تفاوتی با هم ندارند اما در این رقابت، کیفیتِ کالسکه خارجی بسیار بالاتر از نمونه‌های ایرانی است و با وجود استفاده هرروزه از کالسکه، بهتر است برندی را خریداری کنید که بعد از چند سال مجبور به تعویض آن نشوید. در ادامه به معرفی بهترین مارک کالسکه می‌پردازیم:

کالسکه کودک برند نونا(Nuna)

برند نونا یکی از تولیدکنندگان سیسمونی معتبر در کشور آمریکا است. کالسکه‌های نونا معمولا ازنظر استحکام منحصربه‌فرد هستند همچنین طراحی به‌روز و رعایت اصول ارگونومی در هنگام ساخت این کالسکه‌ها از دیگر ویژگی‌های این برند است.

کالسکه برند جی بی (GB)

برند جی بی به ساخت کالسکه‌های لاکچری با امکانات بسیار زیاد در آمریکا معروف است. دلیل اصلی معروفیت کالسکه‌های برند جی بی‌ وزن سبک آن‌ها است و اثبات این حرف، برنده شدن جایزه سبک‌ترین کالسکه جهان با وزن 5 کیلوگرم است. کالسکه مسافرتی به دلیل سبک وزن بودن و قابلیت تاشدن، طرفداران بسیاری دارد. کالسکه مسافرتی برند جی بی جزو پرطرفدارترین کالسکه‌های بازار اروپا و ایران است.

کالسکه برند ببکو(Bebeko)

یکی از محدود برندهای آلمانی موجود در بازار ایران برند ببکو است که از لحاظ استحکام و ایمنی جزو بهترین کالسکه‌های داخل ایران هستند. کالسکه های ببکو بدنه فلزی مستحکم و بسیار سبکی دارند که همین سبکی و امنیت نظر والدین بسیاری را جلب کرده است. همچنین برند ببکو به سرویس‌های کالسکه خود نیز معروف است که عموما به صورت ست کالسکه سه تکه یا دو تکه ارائه می‌شوند.

کالسکه برند چیکو(Chicco)

چیکو یک برند ایتالیایی تولیدکننده سیسمونی و لوازم کودک است. این برند به‌دلیل طراحی بسیار شیک و استفاده از مواد اولیه در طراحی وسایل خود جایگاه خود را در بازار ایران و جهان پیدا کرده است. راحتی و آسایش کودکان در کالسکه یکی از اصول طراحی کالسکه در برند چیکو است. گفتنی است قیمت محصولات این برند تا حدودی نسبت‌به دیگر برندهای تولیدکننده کالسکه بالاتر است که می‌توان آن را به‌حساب کیفیت، شناخت و اعتماد مردم به این برند گذاشت.

کالسکه برند الیله (Elele)

برند الیله اگرچه در اصل تولیدکننده وسایل کودکان در ترکیه است؛ اما طراحی تمامی محصولات این برند در کشور ایتالیا انجام می‌شود. کالسکه‌های الیلی با طراحی مدرن و ظاهری شیک طرف‌داران زیادی در بازار ایران دارد. پارچه استفاده شده در تولید کالسکه و کریر این برند کاملا ضد آب بوده تا شما بتوانید حتی در روزهای بارانی از آن استفاده کنید. سطح راحت و مناسب با ارگونومی بدن کودکان یکی دیگر از ویژگی‌های کالسکه الیلی است. این کالسکه‌ها قابلیت جداسازی دارند و در هنگام سفر می‌توان آن را به‌راحتی حمل کرد.

کالسکه برند کیکابو(Kikkaboo)

کیکابو محصول مشترک کشور‌های اسپانیا و بلغارستان است و از نظر خریداران و والدین بهترین مارک کالسکه موجود در بازار ایران شناخته می‌شود. کالسکه‌های برند کیکابو، ازنظر استحکام و نوع طراحی کاملا مطابق استانداردهای جهانی بوده و به همین دلیل توانسته توجه بازار اروپا و بین‌الملل را به خود جذب کند. کالسکه‌ کیکابو انواع مختلفی دارد و از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به مدل مسافرتی و سرویس کالسکه اشاره کرد.

بهترین کالسکه‌های کیکابو مشاهده همه

اهمیت ایمنی کالسکه

قطعا امنیت کالسکه یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. ازجمله مواردی که در زمینه امنیت  باید به آن توجه کرد وجود کمربند ایمنی در نواحی مختلف کالسکه برای پوشش کامل بدن کودک است. وجود گارد محافظ در اطراف کالسکه یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن دقت داشته باشید تا هنگام بروز اتفاقات ناگهانی، بتواند صورت و بدن کودک را به‌دوراز ضربه نگه دارد. استحکام بدنه و فریم اصلی کالسکه از دیگر مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید؛ زیرا هم در میزان ایمنی و هم در طول عمر کالسکه بسیار اهمیت دارد.

اهمیت وزن سبک کالسکه

وزن سبک کالسکه می‌تواند در مسافرت و پیاده‌روی‌های شهری به کمک شما بیاید. کالسکه‌های سبک‌وزن معمولا در هنگام استفاده والدین را خسته نمی‌کنند و می‌توان به‌راحتی برای مدت طولانی به همراه کودک به گردش و پیاده‌روی پرداخت.

جمع‌بندی

در هنگام خرید کالسکه باید مواردی از قبیل وزن سبک، استحکام، امکانات جانبی، طراحی و قیمت مناسب را مدنظر داشت. شما با میزان هزینه‌ای که می‌کنید می‌توانید متناسب با بودجه خود از میان مدل‌های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید. در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که کالسکه‌ای که می‌خواهید بخرید حتما امکانات و ویژگی‌های موردنیاز و متناسب با استفاده شما را داشته باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    گلشن دانش
    24فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی